ansenpieter.reismee.nl

meer Galicia

Dag allen,

Bedankt weer voor jullie reacties op het blog of op andere manieren.

Gisteren zijn we in Santiago in de pelgrimsmis geweest. Een bijzondere ervaring. Ondanks dat het loeidruk was en lang wachten was de sfeer ontspannen en prima. We konden een staanplaats dichtbij het koor en het grote wierookvat vinden en hebben alles goed kunnen zien. Met als meest spectaculair misgedeeltehet gezwaai met dat wierookvat tot bijna in de nok van deze echt wel grote kathedraal. Ook voor dit gebouw geldt dat een niet al te gemotiveerde voetballer liever een rondje rond het voetbalvled loopt dan rond deze kathedraal.

Om 23.30 begon het vuurwerk. De eerste 25 minuten vonden we dat er wel erg veel mensen kwamen kijken naar een schouwspel waar een gewoon Wagenings vuurwerk niet veel vooronderzou doen. Maar het laatste gedeelte was spetterend.

De komende dagen zijn we nog in de stad en volgende week hopen we dinsdag de 28e 's avonds weer thuis te zijn. Afhankelijk van hoe snel ik foto's in kan voegen zijn er nog activiteiten op dit blog.

Met veel groeten, Pieter en Ans

Renate

Ans en Pieter,
heel veel dank voor alle leuke verhalen. wij verheugen ons op jullie thuiskomst.